Polityka zwrotów

1. Prawo odstąpienia od umowy

Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny.
Termin ten liczony jest od dnia, w którym Klient otrzymał zamówiony towar lub od dnia, w którym osoba trzecia wskazana przez Klienta (inna niż przewoźnik) weszła w jego posiadanie.

2. Jak dokonać zwrotu

  1. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować sklep o swojej decyzji, np. wysyłając wiadomość e-mail:Kontakt@pawloom.pl

  2. Towar należy odesłać na adres wskazany przez sklep, nie później niż 8 dni od dnia, w którym Klient poinformował sklep o odstąpieniu od umowy.

  3. Zwrot towaru jest darmowy – koszty przesyłki zwrotnej pokrywa sklep. Klient otrzyma etykietę zwrotną lub inne instrukcje nadania paczki.

3. Stan zwracanego produktu

  1. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

  2. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

4. Zwrot płatności

  1. Sklep dokonuje zwrotu wszystkich otrzymanych od Klienta płatności.

  2. Zwrot płatności następuje nie później niż 14 dni od dnia, w którym sklep został poinformowany o decyzji Klienta o odstąpieniu od umowy.

  3. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia dowodu jego odesłania – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  4. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inną formę zwrotu, która nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

5. Wyłączenia od prawa odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:

  • o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta,

  • w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

  • w których przedmiotem świadczenia jest rzecz szybko psująca się lub mająca krótki termin przydatności do użycia,

  • w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne,

  • w których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe, wizualne lub programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, po jego otwarciu.