Polityka zwrotów
1. Prawo odstąpienia od umowy
Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny.
Termin ten liczony jest od dnia, w którym Klient otrzymał zamówiony towar lub od dnia, w którym osoba trzecia wskazana przez Klienta (inna niż przewoźnik) weszła w jego posiadanie.
2. Jak dokonać zwrotu
-
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować sklep o swojej decyzji, np. wysyłając wiadomość e-mail:Kontakt@pawloom.pl
-
Towar należy odesłać na adres wskazany przez sklep, nie później niż 8 dni od dnia, w którym Klient poinformował sklep o odstąpieniu od umowy.
-
Zwrot towaru jest darmowy – koszty przesyłki zwrotnej pokrywa sklep. Klient otrzyma etykietę zwrotną lub inne instrukcje nadania paczki.
3. Stan zwracanego produktu
-
Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
-
Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
4. Zwrot płatności
-
Sklep dokonuje zwrotu wszystkich otrzymanych od Klienta płatności.
-
Zwrot płatności następuje nie później niż 14 dni od dnia, w którym sklep został poinformowany o decyzji Klienta o odstąpieniu od umowy.
-
Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia dowodu jego odesłania – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
-
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inną formę zwrotu, która nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
5. Wyłączenia od prawa odstąpienia
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:
-
o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta,
-
w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
-
w których przedmiotem świadczenia jest rzecz szybko psująca się lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
-
w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne,
-
w których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe, wizualne lub programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, po jego otwarciu.