FAQ
Jak działa wysyłka i dostawa ?
Zamówienia są zazwyczaj realizowane w ciągu 72 godzin. Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z danymi do śledzenia, dzięki czemu będziesz mógł śledzić swoje zamówienie, aż dotrze do miejsca przeznaczenia.
Należy pamiętać, że jeśli zamówisz wiele przedmiotów w jednym zamówieniu, przedmioty mogą zostać wysłane z wielu lokalizacji w zależności od dostępności zapasów. Robimy to, aby zapewnić ci otrzymanie całego zamówienia tak szybko, jak to możliwe.
Czas dostawy wynosi 1 - 3 dni roboczych.
Ile zapłacę za dostawę ?
Dostawa jest darmowa.
Czy mogę zmienić adres wysyłki ?
Jeśli minęło mniej niż 90 minut od złożenia zamówienia, skontaktuj się z nami. Nasi oddani konsultanci ds. komfortu zbadają o twoją prośbę.
Prosimy pamiętać, że przetwarzanie zamówień w naszym centrum realizacji zamówień przebiega błyskawicznie, dlatego możemy mieć ograniczoną elastyczność. Na pewno jednak dołożymy wszelkich starań, aby ci pomóc.
*Uwaga: Nie możemy przekierować ani odzyskać zamówień pomyślnie dostarczonych na nieprawidłowy adres. Dlatego upewnij się, że dokładnie sprawdziłeś dane adresowe wprowadzone podczas realizacji transakcji.
Pomocy! Moje zamówienie zaginęło/nie zostało dostarczone ?
Chociaż czas dostawy wynosi 1-3 dni roboczych , nie zawsze może dotrzeć przesyłka w tym czasie. W takim przypadku numer śledzenia może wskazywać „opóźnioną” datę dostawy.
Jeśli zamówienie nie zostanie dostarczone w ciągu 20 dni, skontaktuj się z nami , abyśmy mogli rozpocząć dochodzenie .
*Uwaga: harmonogram wyników dochodzenia może się różnić w zależności od firmy kurierskiej. Dołożymy wszelkich starań, aby pomóc w terminowym rozwiązaniu.
Anuluj moje zamówienie
Jeśli twoje zamówienie zostało złożone mniej niż 90 minut temu, możesz je anulować a my zwrócimy ci całą kwotę zamówienia. Po prostu skontaktuj się z nami.
Jeśli minęło więcej niż 90 minut od złożenia zamówienia, możemy nie być w stanie anulować lub zmienić zamówienia. Pamiętaj, że nasze zamówienia są przetwarzane szybko w naszym centrum realizacji zamówień, więc możemy mieć ograniczoną elastyczność, ale z pewnością dołożymy wszelkich starań, aby ci pomóc.
Otrzymałem moje zamówienie, ale jest ono nieprawidłowe
Przepraszamy, jeśli w twoim zamówieniu brakuje jakiegoś produktu, ale nie martw się. Może to być spowodowane tym, że wysłaliśmy tylko część zamówienia, a reszta dotrze kilka dni później.
Może się to zdarzyć z powodu dostępności zapasów, co oznacza, że czasami przedmioty muszą być wysyłane z różnych magazynów.
Otrzymałem inny przedmiot niż zamówiłem
W mało prawdopodobnym przypadku otrzymania niewłaściwego przedmiotu lub zamówienia bądź gdy zamówienie ulegnie jakiemukolwiek uszkodzeniu, prosimy o kontakt z nami i podanie następujących informacji, a my zajmiemy się rozwiązaniem problemu:
-
Twój numer zamówienia
-
Nazwa przedmiotu, którego nie otrzymałeś
-
Zdjęcie i nazwa otrzymanego przedmiotu (jeśli to niewłaściwy przedmiot)
Wszelkie reklamacje dotyczące zamówień otrzymanych błędnie z powodu otrzymania niewłaściwego towaru muszą zostać zgłoszone w ciągu 14 dni od daty dostawy.
Masz więcej pytań ?
Skontaktuj się z nami.
Centrum wsparcia klienta
Pn-Pt w godz. 8:00 - 17:00
Tel: 662 480 781
E-mail: Kontakt@pawloom.pl