FAQ

Jak działa wysyłka i dostawa ?

Zamówienia są zazwyczaj realizowane w ciągu 72 godzin. Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z danymi do śledzenia, dzięki czemu będziesz mógł śledzić swoje zamówienie, aż dotrze do miejsca przeznaczenia. 

Należy pamiętać, że jeśli zamówisz wiele przedmiotów w jednym zamówieniu, przedmioty mogą zostać wysłane z wielu lokalizacji w zależności od dostępności zapasów. Robimy to, aby zapewnić ci otrzymanie całego zamówienia tak szybko, jak to możliwe.   

Czas dostawy wynosi  1 - 3 dni roboczych.

 

Ile zapłacę za dostawę ?

Dostawa jest darmowa.

 

Czy mogę zmienić adres wysyłki ?

Jeśli minęło mniej niż 90 minut od złożenia zamówienia, skontaktuj się z nami. Nasi oddani konsultanci ds. komfortu zbadają o twoją prośbę.

Prosimy pamiętać, że przetwarzanie zamówień w naszym centrum realizacji zamówień przebiega błyskawicznie, dlatego możemy mieć ograniczoną elastyczność. Na pewno jednak dołożymy wszelkich starań, aby ci pomóc.

*Uwaga: Nie możemy przekierować ani odzyskać zamówień pomyślnie dostarczonych na nieprawidłowy adres. Dlatego upewnij się, że dokładnie sprawdziłeś dane adresowe wprowadzone podczas realizacji transakcji.

 

Pomocy! Moje zamówienie zaginęło/nie zostało dostarczone ?

Chociaż czas dostawy wynosi 1-3 dni roboczych , nie zawsze może dotrzeć przesyłka w tym czasie. W takim przypadku numer śledzenia może wskazywać „opóźnioną” datę dostawy.   

Jeśli zamówienie nie zostanie dostarczone w ciągu 20 dni, skontaktuj się z nami  , abyśmy mogli rozpocząć dochodzenie . 

*Uwaga: harmonogram wyników dochodzenia może się różnić w zależności od firmy kurierskiej. Dołożymy wszelkich starań, aby pomóc w terminowym rozwiązaniu.

 

Anuluj moje zamówienie 

Jeśli twoje zamówienie zostało złożone mniej niż 90 minut temu, możesz je anulować a my zwrócimy ci całą kwotę zamówienia. Po prostu skontaktuj się z nami.

Jeśli minęło więcej niż 90 minut od złożenia zamówienia, możemy nie być w stanie anulować lub zmienić zamówienia. Pamiętaj, że nasze zamówienia są przetwarzane szybko w naszym centrum realizacji zamówień, więc możemy mieć ograniczoną elastyczność, ale z pewnością dołożymy wszelkich starań, aby ci pomóc.

 

Otrzymałem moje zamówienie, ale jest ono nieprawidłowe

Przepraszamy, jeśli w twoim zamówieniu brakuje jakiegoś produktu, ale nie martw się. Może to być spowodowane tym, że wysłaliśmy tylko część zamówienia, a reszta dotrze kilka dni później.

Może się to zdarzyć z powodu dostępności zapasów, co oznacza, że czasami przedmioty muszą być wysyłane z różnych magazynów.

 

Otrzymałem inny przedmiot niż zamówiłem

W mało prawdopodobnym przypadku otrzymania niewłaściwego przedmiotu lub zamówienia bądź gdy zamówienie ulegnie jakiemukolwiek uszkodzeniu, prosimy o kontakt z nami i podanie następujących informacji, a my zajmiemy się rozwiązaniem problemu:

  • Twój numer zamówienia

  • Nazwa przedmiotu, którego nie otrzymałeś

  • Zdjęcie i nazwa otrzymanego przedmiotu (jeśli to niewłaściwy przedmiot)

Wszelkie reklamacje dotyczące zamówień otrzymanych błędnie z powodu otrzymania niewłaściwego towaru muszą zostać zgłoszone w ciągu 14 dni od daty dostawy.

 

 

Masz więcej pytań ?

Skontaktuj się z nami.

 

 

Centrum wsparcia klienta

Pn-Pt w godz. 8:00 - 17:00

Tel: 662 480 781

E-mail: Kontakt@pawloom.pl